Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

nice ! echt proper ! mooie en volgens mij ook lekkere soorten ! love dat sativa blad !!!

gaat goed zo te zien ! ik volg je !

denk ook samen met jou ongeveer te kunnen oogsten !!!

succes !!!

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

De Pine heeft een bloei van 8 weken,de vanila Kush 8/9 weken,De Amnesia Lemon 9/10 weken.Dus zal goed kunnen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb de sunmaster weer terug gehangen naar 60cm vonden ze tot nu toe het fijnst.Iemand soms ervaring met dit merk.

Comment

de amne zal ongeveer gelijk komen dan !

maar de pine slechts 8 weken ? net effe research gedaan !
        pure indica klinkt al puur sativa die naam

Comment

Mede daarom gekozen vanwege korte bloeitijd en vanwege de smaakbeschrijving.

Comment

geen nieuws is goed nieuws

Comment

Dag 17 dooor de hitte hebben ze wat stres gehad.Alles weer onder controle qau temp en LV.groei dag 17 015.jpggroei dag 17 016.jpg Morgen pica van elk.Deze was voor Dolly.

Comment

Ik zal hier ook eens een stoel zetten.
                Mooie lamp, leuke soortjes.
                Me like.
                Succes ermee kerel.

Grtz
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Dank je en welkom Berry ryder.
                  Zo even pica`s nemen voor een update.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De conditie in de tent is goed.De lamp hoger hangen heeft goed geholpen piek was 27,7 graden luchtvochtigheid was op de piek 72 %.
                  nu op dit moment groei dag 18 001.jpg
                  Ze krijgen bij elke waterbeurt power roots hebben net de vrouw 100/150 ml gehad.
                  Als eerste de Pinefamilie de grote heeft nog een vingertje aan een nerfje hangen dit komt door de clipfan die naar beneden was komen zeilen lag er pal naast.GELUK De andere blijft gedrongen was van plan om eens te kijken op seedfinder of ik iets over de pine kan vinden over de phenotypes groei dag 18 002.jpggroei dag 18 005.jpg
                  De Kushfamilie groei dag 18 003.jpg groei dag 18 004.jpggroei dag 18 008.jpg
                  De Amnesiafamilie groei dag 18 006.jpggroei dag 18 007.jpg
                  En een overall groei dag 18 009.jpg
                  Dat was hem weer voor vandaag.
                  Mochten er vragen of tips zijn dan hoor ik ze graag.

Comment

ziet er goed uit dude !!!

Comment

Voor de geintresseerde.
                      Phenotypes Pineapple chunk:1.: stretched, slowly blossoming, indica-dominant Phenotype #1
                      2.: short, compact, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #2
                      3.: short, stretched, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #3
                      4.: Very homogenous variety.
                      Amnesia Lemon
                      1.: long, compact, fastly blossoming, indica-dominant Phenotype #2
                      2.: long, stretched, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #1
                      Vanila Kush
                      1.: long, stretched, fastly blossoming, sativa-dominant Phenotype #1
                      2.: Very homogenous variety
                      Laters

Comment

Groei dag 19
                        Net even langs de dames geweest staan er lekker groen bij.Temp 27,2 LV 64
                        Van de meeste zitten de internodes kort op elkaar behalve van de pine deze is aan het strekken zijtakken groeien ook hard dat zal Pheno #1 zijn heb deze getopt was de eerste keer dus benieuwd als hij zo hard blijft groeien dan gaat ie bij de 8ste internode nog een keer en die andere Pheno #2 gezien de gedrongen gang van groei.
                        De lemon zal Pheno #1 of #2 zijn aan de kleine kan ik nog niets zien deze kan denk ik dinsdag/woensdag getopt worden.
                        De kush blijven mooie kleine struikjes net of ze elk moment kunnen ontpoppen denk hiervan de eerste morgen te toppen en de ander dinsdag/woensdag
                        Zit er ook aan te denken om een net te spannen van gaas of het ondersteuning of opbinden word weet ik nog niet wil ook niet te veel hooi op mijn vork nemen en eerst maar is het toppen afwachten.
                        Nou dat was hem weer voor vandaag hopelijk gaan we snel naar 12/12 voor de echte actiefoto`s

Comment

daar zit ik ook op te wachten

toppen ? na de hoeveelste internode kun je BEST toppen ? heb al veel gelezen maar ook zoveel verschillende dingen ...

succes verder !

Comment

Heb hier geleerd de vijfde en dan eventueel de achtste nog een keer.

Comment

Net voor de zon onder ging ze even een vita race douche gegeven.Planten blijven mooi groen en er zit beweging in had gisteren geen water gegeven maar daar was niets van te merken goede beslissing denk ik. Temp zat tussen 26 en 27 graden op plant hoogte LV tussen 50 en 60groeidag19 001.jpggroeidag19 002.jpg Groetjes.

Comment

Even een overall over een paar dagen.
                                groeidag 12Dag12groei 009.jpgdag 15groeidag15 003.jpgdag 17groei dag 17 015.jpgdag 18groei dag 18 009.jpgdag 19groeidag19 002.jpgdag 20groei dag 21 007.jpg
                                Temp en LV na 1,5 uurgroei dag 21 006.jpg
                                vind tevens dat de potten nog vochtig genoeg zijn.
                                Ga om het uur even kijken loopt wel op het randje maar naar de rand toe zit nog wat vocht dus beetje wortelstimulatie daar hopen we op.
                                Pineapple groei dag 21 001.jpggroei dag 21 004.jpg
                                Vanilla Kushgroei dag 21 002.jpggroei dag 21 003.jpg
                                Amnesia Lemongroei dag 21 005.jpggroei dag 21 008.jpg
                                Dat was hem weer als je wat opvalt dan hoor ik het wel.

Comment

Bezig...
                                X